Prva lekcija: Open Gate to Investigate!


 


Kada smo saznali da smo odabrani za sudjelovanje u Asoc Interreg projektu nastavnica Bruna Bišćan okupila je ekipu koja će biti zadužena za rad na projektu.

Odabrani učenici su:

1. Ena Ćosović 1.c. veterinarski tehničar

2. Rino Gulan 1.c. veterinarski tehničar

3. Marta Korolija 1.c. veterinarski tehničar

4. Brigita Strgačić 1.c. veterinarski tehničar

5. Nikola Brkljača 1.a. fitofarmaceut

6. Feti Gegollaj 2.a. agroturistički tehničar

7. Roko Jurić 2.a. agroturistički tehničar

8. David Kosović 2.a. agroturistički tehničar

9. Luce Kurić 2.b. tehničar nutricionist

10. Petra Gambiraža 2.c. veterinarski tehničar

11. Eva Rose Pekić 2.c. veterinarski tehničar

12. Sara Begović 3.a. agrotehničar

13. Ante Brzić 3.b. tehničar nutricionist

14. Dina Smolić 3.b. tehničar nutricionist

15. Chiara Ćustić 3.c. veterinarski tehničar

16. Mareta Ostojić 3.c. veterinarski tehničar

 

Na prvom sastanku s učenicima koji će sudjelovati u projektu za voditelja projekta i istraživanja odabrana je učenica Ena Ćosović. Osoba zadužena za društvene mreže, programiranje te dizajn je Brigita Strgačić. Osoba zadužena za predstavljanje priče i voditelj bloga je Rino Gulan. U dogovoru sa talijanskom školom „Ettore Majorana“ iz Brindisija odabrali smo projekt KeyQ+ jer smo htjeli više saznati i naučiti o kulturnoj i kulinarskoj baštini koja nas povezuje. Smatramo da je projekt izrazito važan jer nastoji promovirati turistička mjesta i kulturna dobra koja nisu toliko eksponirana. Kroz promociju lokalnih proizvoda i tradicionalnih recepata povezati će se gastronomske i kulturne turističke ponude.

Zajedno sa partnerskom školom odabrali smo ime tima koje glasi „Food and Trotter Across the Border“ i od nekoliko izrađenih loga glasanjem smo odabrali jedan.

Naše istraživanje nazvali smo „Open Gate to Invastigate“ te su Brigita Strgačić i Rino Gulan izradili gmail račun, google disk račun i blog.





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Terenski zadatak: posjet Nadinu, Polači i Biogradu N/M